måndag 23 april 2012

Träningsvärk

Det finns bara en värk som kan vara riktigt skön och det är träningsvärken då vet man att man gjort något =)

Tränade ju Lördag, Söndag och idag tänkte även ta ett morgonpass imorgon och ett eftermiddagspass på Onsdag sen blir det vila på Torsdag. Att det var så kul att träna det hade jag inte trott. Gymmet har aldrig varit min grej då har jag hellre gått på spinning eller liknande men nu tycker jag detta är skit skoj. När sen kondisen blivit bättre och man orkar med tyngre vikter så blir det nog ännu roligare =)
Jag håller på att sy upp en massa mössor nu har klippt ut 24 st i blandade storlekar och det är enbart av tygerna som har grönt i sig. Tänkte jag skulle gå igenom alla mina tyger och sy mössor av dem =)
Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar