torsdag 19 april 2012

Rackarns

Jag tycker ändå att silver är snyggare än guld =p Ja jag pratar om hockeyn vi kom tvåa i år igen. Men jag tycker inte att det är fy skam det var inte längesedan vi var i allsvenskan och lekte.

Jag sydde en kepsmössa till Maja igår



Sen har jag även sytt en namnmössa som jag hade beställning på.
Den nya appen på telefonen verkar göra som den vill med bilderna och sen går det inte göra något åt det när man väl publicerat bilden =( Ska försöka kolla upp vart det felar så ni slipper sådana här bilder i framtiden.




Nu borde ju Majas glasögon dyka upp tycker jag. Var ju med Julia på samtal hos skolsköterskan idag. Alla ettor har så. Hon hade då vuxit bra och ligger på normalkurvan med både vikt och längd. Däremot ville hon skicka henne till ögon för att kolla synen. SUCK
Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar