onsdag 4 april 2012

En härlig dag

Var ju iväg och tränade idag innan jobbet och det gjorde verkligen susen på både humör och trötthet.

I affären var det rätt lugnt med folk även idag men jag fick sålt några MamaMia mössor och sen fick jag även en beställning på en blöjtårta som ska göras imorgon på morgonen.

Jag har börjat få till ekonomiprogrammet, jag trodde ju att jag lärt mig det men NU kan jag det =D men det är en massa jobb med att lägga in alla fakturor på nytt.

Sen efter middagen idag så hämtade jag Julia från fotbollsträningen och medan hon duschade bakade jag och Maja en chokladkaka som vi ska ha till efterträtt imorgon. Efter Kajsa lagt sig så umgicks vi alla i köket. Julia läste läsläxan, jag och Anders gjorde salladen som vi ska ha till middag imorgon och Maja kände bara lugnet och var med och surrade. Det var riktigt mysigt. Så imorgon ska vi äta sallad med räkor, lax och pasta (ja jag har coscos istället) sen gjorde vi en röra med gräddfil, rödlök och rom som vi ska ha till.

När jag la stortjejerna så stökade Anders undan och sen gjorde jag en musse med japp som vi ska ha till chokladkakan imorgon. Efter det blev det lite soffmys och nu ska vi sova.

Imorgon ska jag på utvecklingssamtal med Maja och efter det blir det direkt till jobbet. God natt
Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar