torsdag 5 april 2012

Diaper cake

Jag var ju på Majas utvecklingssamtal idag och som vanligt var det bara possitiva saker fröken hade att säga så det var kul att höra =D

Sen var det bara skynda iväg till affären för jag hade en beställning på en blöjtårta som de skulle hämta senast kl 11



Efter jobbet så var det bara att skynda hem för efter middagen skulle vi få besök. Så det vart en massa surr och barnen lekte jätte bra även om det var flera år sen siste de lekte.
Så de la sig just före 21 alla tre så nu hoppas jag på att få sova till kl 7 iaf =p

Imorgon står handling och städning på schemat. Antar att tjejerna vill passa på att ta hem kompisar nu när vi är lediga. Sambon ska nog iväg och köra skoter och jag ska passa på att fixa våran del av middagen som vi ska ha med på Lördag.

Men nu ska jag sova. God natt
Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar